0
0

مشاوره تحصیلی

605 بازدید
مشاوره تحصیلی

مشاوره تحصیلی چیست؟ مشاوره تحصیلی یک مقوله علمی و تخصصی است که توسط افرادی که رشته مشاوره و روانشناسی را گذرانده اند و در این رشته تجربه کافی را کسب کرده اند البته افراد دیگری هم هستند در رشته های مختلف که در زمینه مشاوره تحصیلی تجربه های زیادی را کسب کرده اند افرادی که درحیطه مشاوره تحصیلی در زمینه  کنکور سراسری کار کرده اند و بسیار موفق بودند.  افرادی که تصمیم دارند در کنکور سراسری و یا هر آزمونی موفق شوند. فکر می کنند که با مطالعه زیاد موفق می شوند در حالی لازم است که مطالعه دارای هدف با برنامه ریزی دقیق و اصولی باشد که فرد بتواند به موفقیت برسد و این هم مستلزم داشتن یک مشاور متخصص وبا تجربه است. مشاوره های تحصیلی با تجربه و متخصص زیادی هستند که می توانند به افراد کمک کنند تا با برنامه ریزی و تکنیک هایی که مشاور تحصیلی به آنها می دهد با تلاش مستمر به تمام اهداف خودشان برسند تا به نتایج مطلوب برسند یکی از بهترین روش ها در پیشرفت تحصیلی و ارتقاء سطح علمی کمک گرفتن از مشاوران تحصیلی با تجربه است. که در موقعیت شغلی و تحصیلی آینده افراد تأثیر گذار است. یک مشاوره تحصیلی با تجربه بهترین خدمات را در اختیار داوطلبان قرار می دهد تا بتوانند موفق شوند. یک مشاور تحصیلی تمام شرایط تحصیل برای کنکور ،دبیرستان، هزینه مشاوره، مشاوره تحصیلی در تمام مقاطع علمی، مشاوره به صورت حضوری و آنلاین یا تلفنی و مشاوره تحصیلی خارج از کشور با بهترین خدمات براساس شرایط داوطلب و با تسلطی که براین موارد دارد با برنامه ریزی دقیق در اختیار داوطلبان قرار می دهد. افرادی که تصمیم به ادامه تحصیل دارند می توانند به بهترین و متخصص ترین مشاوران تحصیلی مراجعه کنند و مشاوره دریافت نمایند تا به آسانی بتوانند به اهداف خود برسند و موفق شوند.

مشاوره تحصیلی تلفنی

امروزه بخاطر مدیریت زمانی و صرفه جویی در هزینه ها اکثر افراد به مشاوره تلفنی روی آوردهاند. مشاوره تحصیلی تلفنی محدودیت ندارد افراد هر  وقت بخواهند می توانند نوبت خود را رزرو کنند و از هر مکانی که هستند با مشاوره تحصیلی ارتباط برقرار کنند و مشاوره دریافت نمایند. مشاوران تحصیلی با تجربه زیادی هستند که بهترین و با کیفیت ترین مشاوره را به افراد ارائه می دهند. در تماس تلفنی شما می توانید خدماتی را که مربوط به مشاوره تحصیلی است را توسط مشاور تحصیلی دریافت کنید خدمات شامل این موارد می باشد:

در زمان و هزینه صرفه جویی می شود، شرایط را فراهم می

کنند که دسترسی سریع و آسان با مشاور تحصیلی داشته باشید.

افراد از شرایط، زمان و نحوه ثبت نام آزمون های دانشگاه های سراسری، پیام نور، آزاد و غیر انتفاعی تمامی مقاطع تحصیلی

آگاهی درمورد تمامی آزمون ها و رتبه و تراز ها

معرفی آزمون های آزمایشی در مقاطع مختلف و معرفی بهترین پکیج های کمک آموزشی

برنامه ریزی تحصیلی و برنامه ریزی کنکور در تمام رشته های تحصیلی

آگاهی از پذیرش دانشگاهها ، آگاه کردن افراد از آزمون های بدون کنکور و شرایط پذیرش آن ها

درمورد زمان برگزاری و اعلام نتایج آزمون های تیز هوشان و نمونه دولتی در تمامی استان ها و شهرها

در مورد میزان شهریه تمام دانشگاهها: آزاد، غیرانتفاعی، پردیس خود گردان و پیام نور

نحوه تحصیل در خارج از کشور و آگاهی دادن در مورد میزان هزینه تحصیل و زندگی در تمام کشور ها

اطلاع دادن از زمان توزیع کارت و ورود به جلسه در کنکور و آزمون ها برای اینکه به مشاوران تلفنی دسترسی داشته باشید می توانید از شماره های تماسی که در وب سایت وجود دارد استفاده کنید.

مشاوره تحصیلی رایگان

در کشور ایران مراکز مشاوره تحصیلی زیادی وجود دارد که مشاوران مجرب و متخصص با کیفیتی بالا به افراد مشاوره تحصیلی می دهند که بسیاری از این مراکز دانش آموزان و داوطلبان کنکور را جذب کردهاند. بسیاری از افراد هزینه پرداخت کلاس های مشاوره تحصیلی را ندارند، مشاورین با تجربه و معتبر هستند که خدمات فوق العاده با کیفیتی برای این افراد فراهم کردهاند یکی از این خدمات ارزشمند مشاوره تحصیلی رایگان است که از طریق وب سایت افراد می توانند بهترین و با کیفیت ترین مشاوره تحصیلی را دریافت نمایند بدون اینکه هزینه ای پرداخت کنند. به راحتی با شماره مستقیم در وب سایت ایران تحصیل تماس بگیرید و از مشاوره تحصیلی به صورت رایگان استفاده کنید. در وب سایت این مشاوره تحصیلی رایگان برای تمامی رشته های تحصیلی فراهم شده است.

هزینه مشاوره تحصیلی تلفنی

هزینه مشاوره تحصیلی تلفنی به مراتب پایین تر از هزینه مشاوره تحصیلی حضوری است زیرا صرفه جویی در زمان و هزینه رفت و آمد است. و اما هزینه مشاوره تحصیلی تلفنی براساس خدماتی که ارائه می دهند در تمامی مراکز متفاوت می باشد. افراد باید با برنامه ریزی دقیق و با در نظر گرفتن زمان و یک سری اصول مهم بهترین مشاور تحصیلی تلفنی را انتخاب نمایند. تمام نکاتی را که باید در مورد تحصیل شما گفته شود مانند مشاوره تحصیلی حضوری همه موارد گفته می شود پس جای نگرانی نیست، که افرادی که در مشاوره تحصیلی حضوری شرکت می کنند خدمات بیشتری نسبت به شما دریافت می کنند. مشاوران خدماتی به صورت یکسان به شما ارائه می دهند و هدفشان این است که شما از مشاوره نتیجه خوبی را حاصل کنید. در انتخاب یک مشاور خوب و با تجربه دقت کنید و بهترین مشاور را انتخاب نمائید. و با برنامه های مشاور پیش بروید در س بخوانید حتما موفق خواهید شد. مشاوره تحصیلی تلفنی برای تمام مقاطع مدارس و دانشگاه ها وجود دارد. تعرفه مشاوره تحصیلی تلفنی در مراکز متفاوت می باشد.

مشاوره تحصیلی برای کنکور

داوطلب انی که هدفشان شرکت در کنکور سراسری می باشد. برای اینکه در آزمون کنکور موفق شوند نیاز به یک مشاور تحصیلی با تجربه دارند که برایشان یک برنامه هدفمند طراحی کنند و طبق برنامه ای که مشاوره تحصیلی به ایشان ارائه می دهند. مشاوران تحصیلی دانش آموزان را ارزیابی می کنند و براساس رشته تحصیلی که دارند برایشان برنامه ریزی می کنند وظیفه یک مشاور تحصیلی با تجربه این است که با توجه به رشته تحصیلی داوطلب نحوه مطالعه دروس و حفظ کردن، نحوه مرور کردن مطالب، برنامه ریزی دقیق، معرفی منابع آزمون و کتابهای کمک آموزشی، پیگیری روزانه میزان پیشرفت تحصیلی دانش آموز اینها همه جز وظایف یک مشاور تحصیلی برای کنکور می باشد که باید به داوطلبان کنکور آموزش دهند تا طبق برنامه ریزی پیش بروند و موفق شوند.

مشاوره تحصیلی تهران

مشاوره تحصیلی در تهران به دو روش حضوری و آنلاین (تلفنی ) با بهترین مشاوران با تجربه و متخصص که کارآمد ترین روش ها را برای داوطلبان کنکور ارائه می دهند انجام می گیرد. والدین و دانش آموزان باید مراکزی را که در تهران کار می کنند را شناسایی کنند و بهترین مشاور تحصیلی را انتخاب کنند که با کمک گرفتن از مشاوره تحصیلی کنکور در تهران به نتیجه مطلوب برسند و موفق شوند.

در تهران مراکز زیادی در زمینه مشاوره تحصیلی کار می کنند که بسیار با تجربه که برنامه ریزی تخصصی و خدمات ویژه ای را ارائه می دهند. با مراجعه کردن به سایت می توانید لیست بهترین مشاوره های تحصیلی با تجربه و دارای رتبه برتر در تهران را مشاهده کنید و انتخاب نمائید.

مشاوره تحصیلی چه کاری انجام می دهد؟

مشاوره تحصیلی توانایی ها و استعدادهای دانش آموزان را شناسایی می کند و براساس محدودیت و امکاناتی که دانش آموز دارد بهترین راهنمایی را به دانش آموز برای تحصیل ارائه می دهد. وظیفه مشاوره تحصیلی به طور کلی وظایفی دارد که عبارت است از: آموزش کامل مهارت های مطالعه و یاد گیری، حل مشکلات درسی و افت تحصیلی، شناسایی استرس و اضطراب در امتحانات دانش آموزان و رفع آن، هدایت تحصیلی،  حل مشکلات روانی و رفتارهای نابهنجار، دادن راهکارهای مناسب برای جلوگیری از افت تحصیلی، راهنمایی کردن دانش آموزان در بهترین مسیر برای رسیدن به موفقیت در تحصیل و قبولی در رشته مورد علاقه  در بهترین دانشگاهها ی خوب کشور، برنامه ریزی درسی دقیق برای رسیدن به موفقیت در تحصیل، معرفی بهترین پکیج های کنکور و کمک آموزشی است.

خدمات مشاوره تحصیلی

مشاوره تحصیلی خدماتی را به دانش آموزان می دهند که تأثیر زیادی بر روند پیشرفت ت و ادامه تحصیل دانش آموزان دارد شناسایی استعداد دانش آموزان، بهترین راهکارها برای برنامه ریزی درسی به دانش آموزان، انتخاب رشته و مشاوره تحصیلی ومشاوره شغلی، ایجاد انگیزه، شناسایی استرس واضطرابی که دانش آموزان برای امتحان دارند، ارائه راه حل برای مشکلاتی که در افت تحصیلی دارند، هدایت تحصیلی ،راه کار برای افزایش تمرکز، راهکارهای مناسب برای ایجاد علاقه بین دانش آموزان ،آموزش روشهای صحیح درس خواندن و مهارتهای مطالعه و یادگیری، تکنیک برای کاهش فوبیای امتحان و یادگیری، ایجاد انگیزه برای رسیدن به هدف تحصیلی، بررسی شرایط آموزشی، پیگیری در روند پیشرفت تحصیلی، برگزاری آزمون های آزمایشی، انجام سنجش و ارزیابی دانش آموزان در زمینه روحی و روانی، درسی و تست هوش، ارتباط نزدیک با دانش آموز و حل مشکلات، ارائه بهترین روش های نوین و آموزشی دانش آموزان از خدمات مشاوره تحصیلی می باشد.

مشاوره تحصیلی دانشگاهی

داوطلبان زیادی هستند که علاقه مند به ادامه تحصیل در دانشگاهها می باشند ولی بسیاری از این افراد برای اینکه در آزمون ورودی دانشگاه به موفقیت برسند نیاز به آگاهی کامل دارند، باید از مشاوره تحصیلی کمک بگیرند تابه اهداف خود برسند. مشاوره تحصیلی دانشگاهی به داوطلبان کمک می کند که در هر مقطع  تحصیلی رشته دانشگاهی خود را انتخاب کنند و مشغول به تحصیل شوند. مشاوره تحصیلی دانشگاهی که توسط مشاوران تحصیلی به صورت تلفنی و حضوری انجام می شود.

مشاوره تحصیلی کنکور ارشد

مشاوره تحصیلی کنکور کارشناسی ارشد ، به صورت تلفنی، حضوری و آنلاین توسط مشاوران با تجربه انجام می شود. مشاوران براساس شرایط داوطلبان برای آنها برنامه ریزی می کنند و بهترین مشاوره را ارائه می دهند. در این جلسات مشاوران هدف را برای دانش آموزان تعیین می کنند، مشاور حرفه ای باید روی تمام رشته های تحصیلی تسلط و آگاهی کامل داشته باشد تمام شرایط آزمون کارشناسی ارشد را تشریح کند، دارای فن بیان قوی باشد، باید آزمون های آزمایشی کارشناسی ارشد را تجزیه و تحلیل کند. در ارائه بهترین برنامه ریزی توانمند و خلاق باشد.  انگیزه را برای مطالعه درست در آزمون کارشناسی ارشد بالا ببرد. در هدایت داوطلبان برای تحصیل دارای تجربه و آگاهی باشد. مشاوران تحصیلی ارشد باید تمام این ویژگیها را در مشاوره داشته باشند زیرا این موارد ذکر شده  دارای ارزش بالایی هستند، که بهترین و با کیفی ترین خدمات را به داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد ارائه می دهند.

مشاوره تحصیلی آزمون دکتری

مشاوره تحصیلی آزمون دکترا یک برنامه ریزی دقیق و اصولی را برای داوطلبان برای رسیدن به هدفهای شان در ادامه تحصیل مشخص می کند. در آزمون دکتری باید به شرایط موجود، توجه داشته باشند و  بهترین برنامه را طراحی کنند. یکی از مهمترین برنامه ها برای آزمون دکتری تعیین هدف می باشد، که باعث نتیجه مطلوبی در داوطلبان می گردد. مشاوران تحصیلی منابع آزمون دکتری را برای داوطلبان تشریح می کنند که به آسانی بتوانند دروس امتحانی که باید در آزمون دکتری مطالعه کنند شناسایی کنند و طبق برنامه ریزی درست پیش بروند سوالات آزمون سالهای گذشته را بررسی کنند و با نوع آزمون و سوالات آشنا شوند مشاوره تحصیلی به داوطلب کمک می کند که علایق، توانمندیها، نقاط قوت و ضعف  خود را بشناسد و بسنجد. طبق این موارد برنامه ریزی درستی را داشته باشد طوری برنامه ریزی کند که بتواند از زمانش بهره لازم ببرد شرایط ثبت نام در آزمون دکتری را تشریح نماید. آگاهی و اطلاعات کافی در مورد رشته های تحصیلی را داشته باشد.

مشاوره تحصیلی دبیرستان

مهمترین بخش دوران تحصیل دانش آموزان دوره انتخاب رشته در دبیرستان است. زیرا تأثیر زیادی بر آینده تحصیلی و شغلی دانش آموزان دارد. مشاوران تحصیلی براساس علاقه و ارزیابی و استعداد افراد زیادی که د یابی در دانش آموزان آنها را برای انتخاب رشته راهنمایی می کنند و مشاوره می دهند اولویت انتخاب رشته در دانش آموزان دبیرستان علاقه می باشد، اگر دانش آموزان براساس علاقه وبا کمک مشاور تحصیلی رشته تحصیلی را انتخاب نمایند موفق می شوند.

مشاوره تحصیلی خارج از کشور

افراد زیادی که علاقهمند به تحصیل در خارج از کشور هستند اما آگاهی کامل از شرایط را ندارند این افراد حتما باید با مشاوران تحصیلی که در بورسیه تحصیلی و مدارس و دانشگاههای خارج از کشور اطلاعات لازم را دارند کمک بگیرند و از نحوه شرایط پذیزش دانشجو آگاهی لازم را کسب کنند. شرایط خود را ارزیابی کنند، زمانی که در خارج در کشور مشغول به تحصیل شدند می توانند هم زمان کار کنند؟ در مورد هزینه های که باید پرداخت کنند نحوه آزمون ورودی و اینکه چه شرایطی برای شرکت در آزمون وجود دارد هر کشور براساس اصول و مقرارت خود شرایط خاصی برای برگزاری آزمون دارد که براساس همان شیوه خودشان آزمون را برگزار می کنند. در مورد هماهنگی با سفارت هر کشور، فردی که می خواهد به خارج از کشور برای تحصیل مهاجرت کند باید به موسسات اعزام دانشجو مراجعه کند. و کشوری را که انتخاب کرده است و می خواهد درآن کشور تحصیل کند آگاهی پیداکند که آیا دانشجو می پذیرد یا نه؟ برای تحصیل به خارج از کشور باید شرایط عمومی و مالی را در نظر بگیرند وظیفه مشاور تحصیلی خارج از کشور این است که تمام شرایط را برای داوطلب تشریح کند که فرد با آگاهی کامل و اطلاعاتی که از مشاور کسب کرده است براساس شرایطش بهترین انتخاب را داشته باشد وبا موفقیت مسیرش را انتخاب نماید

هزینه مشاوره تحصیلی حضوری

هزینه مشاوره تحصیلی حضوری در موسسات آموزشی و مراکز مشاوره تحصیلی متفاوت می باشد هر کدام از این مراکز براساس  خدمات اختصاصی که ارائه می دهند هزینه ها را مشخص می کنند بعضی از مراکز هزینه مشاوره یک سال را از داوطلب می گیرند و داوطلب بعد از پرد اخت هزینه مشاوره تحصیلی را از مشاور مورد نظر دریافت می کند، بسیاری از مراکز هم هستند که به صورت جلسه ای مشاوره کنکور برگزار می کنند بعضی از مشاوران تحصیلی براساس رتبه ای که دارند هزینه مشاوره را تعیین می کنند  یا براساس زمانی را که برای جلسات مشاوره می گذارند هزینه را مشخص می کنند، مراکز دیگری هم هزینه خدمات مشاوره و برنامه ریزی درسی را با پایین ترین قیمت برگزار می کنند. در کل هزینه مشاوره تحصیلی حضوری نسبت به تلفنی و آنلاین متفاوت است. مشاوران تحصیلی براساس تجربه و خدماتی که ارائه می دهند هزینه های مشاوره را تعیین می کنند که متفاوت می باشد.

نتیجه:

مشاوره تحصیلی به افراد کمک می کند که در تمام مقاطع تحصیلی در رشته های مختلف بابرنامه ریزی دقیق و اصولی به موفقیت در زمینه تحصیلی  برسند. مشاور تحصیلی با اطلاعاتی که در اختیار داوطلبان می گذارد باعث افزایش موفقیت تحصیلی می شود مشاوره تحصیلی برای تمام مقاطع تحصیلی مفید است. به دانش آموزان کمک می کند که بهترین مسیر تحصیلی را انتخاب کنند تکنیک هایی را ارائه می دهند که باعث تمرکز و تقویت حافظه، مدیریت زمان و شرایط، روشهای درست یادگیری و مطالعه درسها، برطرف کردن استرس و اضطراب برای امتحان و بسیاری از خدمات دیگری را برای دانش آموزان ارائه می دهند. مشاوران تحصیلی در تمام مراحل درسی و شخصی دانش آموزان نقش بسیار مهی را ایفا می کنند و به آنها کمک می کنند که در شرایطی که برایشان پیش می آید مشکلات خود را حل کنند دانش آموزان برای پیشرفت تحصیلی و انتخاب رشته مورد علاقه  خود باید از مشاور تحصیلی باتجربه و متخصص استفاده کند تابه موفقیت برسد.

اشتراک گذاری:
استاد مخدومی
مطالب بیشتر

نظرات

0 نظر در مورد مشاوره تحصیلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.